Sparsh FAQ

CATEGORIES
General
Retourneren & annuleren
Betalen
Levering
Bestellen & Garantie
Producten & informatie

1 . Hoe maak ik een melding bij de klantenservice?

Vul hier ons klantenserviceformulier in.

2 . Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet klaar staat voor verzending, kun je kosteloos je bestelling wijzigen of annuleren. Je doet dit door ons klantenserviceformulier in te vullen. Je ontvangt dan een ticketnummer waarmee je op je eigen klant-omgeving de status van je verzoek kunt volgen. 

Wanneer jouw bestelling reeds is verwerkt of verzonden, kun je helaas niet meer annuleren. Retourneren is uiteraard wel mogelijk. de voorwaarden voor retourneren vind je hier

Let op: We streven ernaar je bericht binnen 8 werkuren te verwerken. 

3 . Hoeveel dagen heb ik om mijn order retour te sturen?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen een retourtermijn van 14 dagen.

Let op, deze herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij het product fysiek in bezit krijgt. Ook is het belangrijk dat je aan de overige retourvoorwaarden voldoet. Lees bij punt 4 wat de retourvoorwaarden zijn. 

4 . Wat zijn de retourvoorwaarden?

Woononline accepteert je retour als het voldoet aan de volgende voorwaarden:

- Het artikel zit in de orginele verpakking. 
- De verpakking is in dezelfde staat als bij levering (gebruik doorzichtige tape, en schrijf geen retourinformatie op de doos)
- Het artikel is in dezelfde staat als bij levering.
- Het artikel is geen maatwerk.
- Het is binnen 14 dagen na levering

Let op: Bouwpakketten en bankstellen zijn dusdanig verpakt dat ze onmogelijk in de orginele verpakking kunnen worden geretourneerd. Wij adviseren daarom ook om bij aankoop van dit soort artikelen eerst langs te komen in onze showroom zodat je een weloverwogen beslissing kan maken en later geen spijt krijgt. 

5 . Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Wij nemen geen artikelen meer retour aan. 

6 . Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij nemen met ingang van 12 juni 2023 geen artikelen meer retour. Dit staat duidelijk vermeld bij alle artikelen. Dit ivm onze uitverkoop en de hoge kortingen die wij geven op de producten. 

7 . Mag ik artikelen retourneren nadat ik een product heb uitgepakt?

met ingang van 12 juni 2023 nemen wij geen retour zendingen meer aan. dit ivm de uitverkoop. 

8 . Ik heb een beschadigd, onjuist of incompleet product ontvangen.

Het kan helaas gebeuren dat jouw bestelling beschadigd, onjuist of incompleet is. Hier kun jij natuurlijk niets aan doen. In dit geval willen wij je vragen om dit te melden via het klantenserviceformulier. Hierbij vragen wij je ook om een foto toe te voegen van het product of de beschadiging. Onze klantenservice neemt alle meldingen binnen 1 werkdag in behandeling.

Wanneer wij contact moeten opnemen met onze leverancier kan het soms langer duren voordat wij bij je terugkomen met een geschikte oplossing. Het kan zijn dat onze klantenservice tussentijd contact opneemt voor meer informatie.  

9 . Hoe lang duurt de verwerking van een terugbetaling?

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, verwerken wij binnen 14 dagen jouw terugbetaling. De snelheid van de terughetaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. IDEAL betalingen worden over het algemeen het snelst terugbetaald. 

10 . Kan ik mijn product ruilen voor een andere maat of item?

Dit is geen enkel probleem. Je kunt dit simpel doen door het nieuwe artikel te bestellen en als opmerking bij de bestelling te vermelden wat je uit welke order terug wilt sturen. Onze bezorgers nemen het product dan mee terug tijdens de levering van het nieuwe product. Heel simpel! Verder hoef je zelf niks te doen.