Klachten en oplossingen


Melden van een klacht

Veel klachten zijn bij het uitpakken van het product direct zichtbaar. Woononline vraagt jou daarom om klachten bij de levering van het product binnen 24 uur na de levering te melden. Klachten die tijdens het gebruik van het product zichtbaar worden of ontstaan kan je te allen tijde melden aan onze klantenservice. Dit doe je door een mail te sturen naar klantenservice@woononline.nl. 

Beoordeling van een klacht

In veel gevallen is het niet nodig om een klacht te beoordelen, omdat deze is veroorzaakt door bijvoorbeeld een fabricage fout, vervoer of verkeerde levering e.d. Wanneer het onduidelijk is waardoor de klacht is ontstaan en/of hoe deze opgelost moet worden zal er een specialist bij jou thuis langskomen om de klacht te beoordelen. 

Gegronde klacht

Een klacht is gegrond als deze niet door één van de volgende oorzaken tot stand is gekomen:

- Beschadiging tijdens het zelf vervoeren van het artikel

- Beschadiging door verkeerd gebruik van het artikel

- Beschadiging door opzet 

- Beschadiging door  nalatig onderhoud of gebruik

- Normale slijtage 

- Beschadiging door het niet opvolgen van de gebruiksaanwijzing

 

Voor een duidelijk overzicht van de garantie voorwaarden die wij hanteren kijk hieronder.

Zie hier voor de Algemene CBW Voorwaarden.

iProteqt
iProteqt service kan alleen worden aangeschaft samen met een nieuw zitmeubel. U ontvangt een complete verzorgingsset inclusief een servicebewijs. Hiermee kunt u het nieuwe zitmeubel zelf gemakkelijk en snel voorzien van een hoogwaardige bescherming. Indien zich gedurende de serviceperiode van 5 jaar calamiteiten met het meubel voordoen staat het Service Centre volledig tot uw beschikking. Zij zullen u met raad en daad terzijde staan. Waar nodig schakelen zij één van onze meubelservice specialisten in zodat uw meubel gratis hersteld wordt zonder voorrijkosten of andere kosten.

garantie