Reparatie binnen de garantie
Als een klacht gegrond is en binnen het eerste garantietermijn valt, dan komen alle kosten voor het omruilen of het repareren van artikelen voor de rekening van Woononline.
Reparatie buiten de garantie
Wanneer een klacht ongegrond is of buiten het eerste garantietermijn valt, kan het soms zijn dat er kosten zijn die zelf betaald moeten worden om de klacht op te lossen. Mochten er kosten voor jou aan verbonden zijn, dan informeert Woononline jou hier vooraf over.
Ongegronde klacht
Een klacht is ongegrond als deze door één van de volgende oorzaken tot stand is gekomen:
- Beschadiging tijdens het zelf vervoeren van het artikel
- Beschadiging door verkeerd gebruik van het artikel
- Beschadiging door opzet
- Beschadiging door nalatig onderhoud of gebruik
- Normale slijtage
- Beschadiging door het niet opvolgen van de gebruiksaanwijzing
Reparatie periode
De reparatie periode is afhankelijk van de levertijden en de benodigde onderdelen. Woononline streeft ernaar om de reparatie binnen 21 dagen uit te voeren. Mocht dit niet lukken dan stelt Woononline jou hier tijdig van op de hoogte.