Hoe krijgen we je aankoop thuis?

 

Bezorgen mike

 

Snelste en veiligste manier: gewoon ophalen in een van onze winkels.  

Snel je artikelen in je bezit? Niet willen wachten op de bezorger? Geen gedoe met onverhoopt ruilen of terug sturen en geen gedoe met bellen ' waar ze blijven" ? Kom gewoon naar de winkel en laat je inspireren!  Leuk om je te ontmoeten! 

 

Bezorg Basic: Geheel Gratis. 

Uiteraard kunnen we je aankoop ook gratis afleveren. Dit doen we op verschillende manieren: 

DHL: Pakketdienst voor kleine pakketjes.

Kleine pakketten versturen we met DHL, je ontvangt bij verzending een Ttrack and Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. In de meeste gevallen wordt de zending de eerst volgende werkdag geleverd, maar volg voor de zekerheid je order online. 

Onze eigen professionele bezorgdienst voor het zwaardere werk: 

We beschikken over onze eigen meubel bezorgdienst om je zo snel mogelijk van je nieuwe aankoop te kunnen laten genieten. Wij leveren je nieuwe aankoop met 1 persoon. Eventueel vragen we je even te helpen met uitladen. We rijden op route waardoor we deze service gratis kunnen houden en zo efficient iedereen kunnen bedienen. Afhankelijk van je woonplaats en route plannen we een bezorgdag in en per telefoon of mail bespreken we de bezorgdag met je. Op de dag van bezorging bellen we 30 minuten voor aankomst zodat je best nog even een boodschap kunt doen. Heb je een voorkeur voor een afleverdatum? Geef deze svp door. We garanderen niets, maar proberen altijd rekening met je te houden. 

 

Bezorgen plus: Full Service.

Wij hebben onze eigen bezorgdienst. Voor slechts 49,95 maken we van de aflevering een feestje: we komen met 2 man, bezorgen netjes in huis, plaatsen de pootjes onder tafels en banken en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee en voeren deze milievriendelijk af. We gaan niet eerder weg totdat alles voor elkaar is en jij helemaal kunt genieten van je nieuwe aankoop zonder dat je maar 1 vinger hoeft uit te steken of je zorgen hoeft te maken over de montage. 

 

Let op de kleine lettertjes: 

Ondanks dat Woononline over professionele bezorgers beschikt, kunnen we niet instaan voor beschadigingen in en rondom het huis. Let er dus goed op dat de bezorgers de ruimte hebben om goed te kunnen werken. Mocht een artikel echt niet naar binnen kunnen, dan leveren we het artikel tot aan het obstakel of nemen we het weer mee terug. Grote artikelen bezorgen we slechts op de begane grond. Vraag bij de verkoop vooraf naar de manieren als iets wel naar hogere etages moet. We denken graag mee. Zelfbouw artikelen pakken we niet uit en dienen zelf gemonteerd te worden.

Bezorgen op Texel? Geen probleem, houdt wel rekening met een iets langere levertijd. We sparen de orders op. 

Bestellingen voor de overige Waddeneilanden bezorgen we in overleg op een afgesproken locatie aan het vaste land. Je dient zelf een lokaal bedrijf in te schakelen die voor de overtocht zorgt. Bestellingen voor de provincies Zeeland, Groningen en Limburg kunnen een langere levertijd hebben.

 

Een moment geduld a.u.b...



{{var product.name}} is toegevoegd aan uw winkelwagen


{{var product.name}} is verwijderd van uw winkelwagen



Shop verder